دلتنگی ...

دلتنگی ...

 

دلگرفتگی این روزهایم از خزان هم غمناکتر است  

نمیدانم به خاطر تاثیرات پاییز است یا به خاطر هجوم خاطرات

ازدست خودم کلافه ام

اینکه ندانی چرا دلت گرفته است شاید بدترین حس ادمی ست

پاییز این روزها برایم عجیب دلگیر است

فکر میکنم دل من هم مثل پاییز برگ ریزان دارد

البته

به جای برگریزان خاطره ریزان دارد

غروب که میشود این دل بی صاحب عجیب بی قراری میکند

افسارش از دستم خارج شده ، نمیدانم چرا اینقدر گستاخی میکند 

شاید 

هردلی که عاشق میشود و میشکند دیگر رام شدنی نیست

آری رام شدنی نیست 

که اگر بود

این حجم از دلتنگی محال بود



نظرات شما عزیزان:

امیرعلی بازوند
ساعت22:19---6 آذر 1396

بخند غم تو دنیا رو عوض نمی کنه
به منم سر بزن



moh
ساعت3:25---26 آبان 1396
هوای پاییز کلا گرفتس .یعنی گرفته ها .قشنگ میگیره .گرفت هوای پاییز ازم کسی رو که عاشقش بودم .هوای پاییز واسه من هوای تنها بودنه .هوای پاییز گرفتش از من جه زود هم گرفت .دلتنگی داره کم کم دیوانگی میاره .دلتنگی نیست که دیوونگیه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






♥ دو شنبه 8 آبان 1396برچسب:, ساعت 19:35 توسط Reihaneh